Опубликовано: 03 Март 2015
Печать
Категория: Новости издательства
Кутуза Н. В.
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : збірник статей / Н. В. Кутуза. – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 288 с.
ISBN 978-966-489-309-8
Язык издания: украинский
Збірник статей присвячено аналізу впливових аспектів рекламного та PR-дискурсів як потужних складників сучасного масовоінформаційного простору. Для виокремлення впливових домінант у межах зазначених дискурсів синтезовано досягнення класичних і новітніх напрямів: ономастики, риторики, нейролінгвістичного програмування, психолінгвістики, сугестивної та комунікативної лінгвістики тощо. Теоретичне і практичне значення запропонованого комплексного підходу увиразнюється застосуванням авторських формул виявлення інтенсифікації ергонімної конотації та векторної скерованості впливу рекламних текстів різних типів, а також авторської експериментальної методики дослідження реклами та PR, орієнтованих на ефективне конструювання слоганів як завершених текстових фрагментів, що стало підґрунтям новітньої лексикографії.
Адресовано науковцям, аспірантам, студентам, усім, хто цікавиться проблемами комунікативного та мовленнєвого впливу.
ЗМIСТ ПЕРЕДМОВА
АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ АНАЛІЗУ РЕКЛАМНОГО ТА PR-ВПЛИВУ
Психолінгвістичні особливості рекламного впливу
Метапрограми НЛП як впливовий активатор політичних слоганів
Гіпнотичність рекламного дискурсу
Логіко-психологічна аргументація в рекламному тексті
Маніпулятивність риторичних засобів у рекламному тексті
Комунікативний шум як нівелювання рекламного впливу
ВПЛИВОВІ ТЕХНОЛОГІЇ І ПРИЙОМИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-ДИСКУРСУ
Прийоми рекламного впливу
Маніпулятивні прийоми в рекламному та політичному дискурсах: лінгвістичні аспекти
Формула впливу рекламного дискурсу
Позитивація як сугестивний чинник соціальної реклами
Негативація як сугестивний чинник соціальної реклами
Політична антиреклама: впливовий аспект
«Чорний» PR як інструмент сугестії у виборчій кампанії
Соціальна реклама як маніпулятивні технології політичного PR
Мімікрія як сугестивна технологія комерційної реклами
Прийоми мовної гри як мнемонічні техніки та ай-стопери рекламного тексту
СУГЕСТИВНІ ЕЛЕМЕНТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-ВПЛИВУ
Лінгвістичні параметри впливу в рекламі
Лінгвістичні та екстралінгвістичні інновації у рекламному дискурсі
Сугестивні елементи політичної і рекламної комунікації
Слоган як сугестивний концентр реклами
Сугестивність політичних слоганів
Слоган як центральний сугестоген політичної кампанії
ЕРГОНІМИ ЯК КОНСТАНТИ РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ ТА СЛОГАНУ
Специфічність значення ергонімів як різновиду власних назв
Ономастичний статус товарних знаків та ергонімів
Специфіка ергонімної конотації
Семантична динаміка ергонімів в аспекті іншомовних інновацій
Актуальні параметри ергонімічного декодування
Ергонімна номінація як елемент реклами
Мотиваційні та функціональні особливості ергонімів як елементів реклами
Конотоніми як символи в рекламі
Впливові характеристики ергонімів у рекламному дискурсі
Рекламний текст як віддзеркалення соціально-культурного рівня
Специфічність одеської ергонімії
Ергоніми як лінгвокультореми українського суспільства
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СУГЕСТОГЕННОСТІ РЕКЛАМНИХ І PR-КОНСТАНТ
Асоціативне поле комерційних слоганів: експериментальне дослідження
Роль асоціативного експерименту в дослідженні політичних слоганів
Політичний слоган як маркер ментального лексикону: експериментальне дослідження
Асоціативні ефекти соціальної реклами
Асоціювання слоганів як підґрунтя новітньої лексикографії
ЛІТЕРАТУРА