
Опубліковано: 03 березня 2015
Категорія: Новини видавництва
Кутуза Н. В.
Рекламний та PR-дискурс: аспекти впливу : збірник статей / Н. В. Кутуза. – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 288 с.
ISBN 978-966-489-309-8
Мова видання: українська
Збірник статей присвячено аналізу впливових аспектів рекламного та PR-дискурсів як потужних складників сучасного масовоінформаційного простору. Для виокремлення впливових домінант у межах зазначених дискурсів синтезовано досягнення класичних і новітніх напрямів: ономастики, риторики, нейролінгвістичного програмування, психолінгвістики, сугестивної та комунікативної лінгвістики тощо. Теоретичне і практичне значення запропонованого комплексного підходу увиразнюється застосуванням авторських формул виявлення інтенсифікації ергонімної конотації та векторної скерованості впливу рекламних текстів різних типів, а також авторської експериментальної методики дослідження реклами та PR, орієнтованих на ефективне конструювання слоганів як завершених текстових фрагментів, що стало підґрунтям новітньої лексикографії.
Адресовано науковцям, аспірантам, студентам, усім, хто цікавиться проблемами комунікативного та мовленнєвого впливу.
Поштова адреса: 04080, г. Київ-80, а/с 41
Телефони:
З питань видання книг: +38 (044) 227-38-86
З усіх питань, щодо конференції "Мова і Культура": +38 (044) 227-38-48
З питань замовлення та покупки книг: +38 (044) 501-07-06, +38 (044) 227-38-28
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з питань видання i покупки книг), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з приводу конференції "Мова і Культура")
© Бураго, 2017